Solid Angle Maya To Arnold 2.0.2.3 for Maya 2016-2018

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل

Solid Angle Maya To Arnold 2.0.2.3 for Maya 2016-2018

مُساهمة من طرف aRET في الثلاثاء أكتوبر 10, 2017 7:47 am



File size: 172 MB

Arnold for Maya (or MtoA) provides a bridge to the Arnold renderer from within Maya's standard interface. MtoA is now shipping with the Arnold 5.0 core.

Features
Seamless integration with Maya shapes, cameras, lights and shaders.
Image Based Lighting support, including a state of the art physical sky.
Interactive rendering (IPR) allows parameter changes to be rapidly previewed without interrupting your work.
Support for volume rendering with Maya Fluids.
Support for Maya Hair and nHair.
Particles and nParticles support, including particle instancer.
Defer the creation of geometry at render time with the Stand-in placeholder nodes.
Productivity boost: override sets, holdout mattes, shadow catcher, passes, UDIM style textures, and arbitrary primvar data.
Extensible through plug-ins (Golaem, FumeFX for Maya, Yeti, Shave & Haircut).
XGen integration.
Texturable geometric lights.
Deep EXR.
Rendering of curves.

HOMEPAGE
الكود:
https://www.solidangle.com
DOWNLOAD
(Buy premium account for maximum speed and resuming ability)
الكود:
 
[url]http://nitroflare.com/view/CD7395EB1AA5F34/gfjp6.S.A.M.T.A.2.0.2.3.f.M.20162018.rar[/url]

[url]http://rapidgator.net/file/179db84251a5d844416af73dbf476fe3/gfjp6.S.A.M.T.A.2.0.2.3.f.M.20162018.rar.html[/url]

[url]http://turbobit.net/gm41780vsj3m/gfjp6.S.A.M.T.A.2.0.2.3.f.M.20162018.rar.html[/url]

aRET

عدد المساهمات : 333647
تاريخ التسجيل : 02/09/2016

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة

- مواضيع مماثلة

 
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى