The Media Economy (Second Edition)

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل

The Media Economy (Second Edition)

مُساهمة من طرف aRET في الجمعة يناير 13, 2017 12:29 am




The Media Economy (Second Edition)
by Alan B. Albarran
English | 2017 | ISBN: 1138886084 | 223 Pages | True PDF | 8.47 MB
The Media Economy analyzes the media industries and its activities from macro to micro levels, using concepts and theories to demonstrate the role the media plays in the economy as a whole.

1) Examining the media industries from a holistic perspective by analyzing how the media industries function across different levels of society (global, national, household, and individual);
2) Looking at the key forces (technology, globalization, regulation, and social aspects) constantly evolving and influencing the media industries.

Building on the contributions of the original text, this Second Edition provides new references and current data to define and analyze today's media markets. To understand the role of media in the global economy, the insights included here are crucial for media students and practitioners.

DOWNLOAD
(Buy premium account for maximum speed and resuming ability)
الكود:
 
http://nitroflare.com/view/0BFAA1D2E3586E0/i1lak.T.M.E.S.E.rar

http://rapidgator.net/file/24d1b2da39b11f9d5c94abe1e4abb94c/i1lak.T.M.E.S.E.rar

http://uploaded.net/file/hhrvsooh/i1lak.T.M.E.S.E.rar

aRET

عدد المساهمات : 311492
تاريخ التسجيل : 02/09/2016

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة

- مواضيع مماثلة

 
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى